reklama

Dôležité upozornenie!!!

Veľakrát nájdete na verejných záchodoch nápisy a upozornenia, na ktorými sa zasmejete. Tie, ktoré som našla na WC v budove, kde má naša firma prenajaté priestory, ma fakt dosť pobavili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Začalo to nevinnou básničkou.

Obrázok blogu

Druhé upozornenie však už začalo byť mierne výstražné.

Obrázok blogu

Hm, pomyslela som si:"...takže toaletný papier a papierové utierky budeme mať len do stredy. Potom si pomôž, ako môžeš..."

Pri odchode ma však na dverách čakalo ďalšie upozorenie. Tentokrát to bola skutočná výstraha. Po prečítaní som sa normálne začala obzerať, či ma niekto nepozoruje.  

Obrázok blogu

No, výstraha možno dobrá, ale neviem si predsaviť realizáciu tejto výstrahy.

Odvtedy čakám, že sa niekde objaví nejaké meno, či zoznam, ale stále nič. Teraz neviem, či doteraz nevedeli identifikovať vinníka alebo či všetci sa zľakli výstrahy a poctivo za sebou mažú všetky svoje stopy. :)

Miriam Plaváková

Miriam Plaváková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To by bolo na dlho... :) Zoznam autorových rubrík:  Svet v obrázkochMiláčikoviaMy, ľudia...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu